Tuesday, 16 July 2013

Hati tak menentu ...


Assalamualaikum.....  
Hey uollsss . Hari nie sebenarnya rasa happy + nervous la . Tak tahu nape . 
Hari nie masuk lab food . Sdeynya sebab tak boley rasa makanan. Sob3 . Tapi kita owg ada buat muffin . 
Sedap oooo . Rugi kalau tak rasa . Nak tengok tak . Jeng2 ... 

Comey tak ??? Hehehe . Soryla tak comey sangat nie . 
Next story, nie main point dy . 
Macam mana nie . Rasa macam dah terminat kat dia la . Sebab muka dy sama macam si dia . 60% sama . 
Waaaa banyak jugak kan persamaan dia owg . Macam mana nie ??? Conpius ... 
Dah la dgn si dia pown dah lama tak contact . Ntahla tak tahu kenapa . Nak kata bergaduh xde pown 
Tengok !!!! Kan dah terjatuh hati kat orang len . Hehehe . K la . Perasaan yang berbelah bahagi .

Waktu dalam lab tadi, dy ada senyum kat aq . So tak tahu la sebenarnya ya atau tak kn . Tapi happy jugak sebab dapat tengok muka dy . Shhhhh rahsia ek . Si dia pown tak taw lagi nie . Kalau tahu ???? Tak dapat fikir macam mana . Hehehee . Last from me , take care . Salam ....


1 comment:

AiSyA LiEzA said...

ohoh! biasalah tu..perasaan..hehehhexD

salam ramadhan..salam kenal^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...